Patiëntentevredenheid

Wij horen graag van u hoe u uw bezoek aan het Preventiecentrum regio Turnhout heeft ervaren. Dit kunnen positieve en negatieve ervaringen zijn over (onderdelen van) uw begeleiding of onderzoek, of over het contact met een medewerker. Uw ervaringen kunnen een signaal zijn om zaken te verbeteren.

Klachten

Heeft u een klacht over een behandeling of onderzoek in ons preventiecentrum? Dan kunt u dit op twee verschillende manieren laten weten:

  • U neemt rechtstreeks contact op met de betreffende medewerker. Dit is de snelste manier, en vaak de beste.
  • U dient een schriftelijke klacht in bij onze kringcoördinator. De kringcoördinator kan vervolgens de overlegcommissie bijeenroepen, waarin uw klacht besproken wordt.

Complimenten

Wilt u ons een positieve ervaring met ons delen, dan kunt u dit doen via de betrokken medewerker(s). Ook kunt u dit kenbaar maken door ons elektronisch een opsteker te geven via info@hvrt.be.

Opmerkingen en/of suggesties

Reacties, suggesties of kritiekpunten (waarvoor ´klacht´ een te zwaar woord is) kunt u kwijt via info@hvrt.be.

Patiëntentevredenheid… uw mening telt

Wij horen graag hoe patiënten een raadpleging of onderzoek in ons preventiecentrum ervaren. Via de tevredenheidsenquêtes die uw bij uw bezoek aan het preventiecentrum ontvangt of op deze site kunt downloaden, kun u ons uw mening kenbaar maken.

We behandelen en bestuderen alle opmerkingen en zetten ze waar mogelijk om in concrete actieplannen.

ENQUÊTE PATIENTEN-TEVREDENHEID

24 uursbloeddrukmeting

ENQUÊTE PATIENTEN-TEVREDENHEID